Podsumowanie roku 2011

To bardzo obfity w plenery rok. Przede wszystkim na dobre pożegnałem się z fotografią analogową – przynajmniej w krajobrazie i przesiadłem się na cyfrowe lustro… Rozpocząłem także przygodę z reportażem – tu fotografia cyfrowa i ślubna.
Okazji do zdjęć było wiele, ale różnie było też z pogodą. Marzec i kwiecień to miesiące, w których aparat służył mi w zasadzie tylko do zdjęć koncertowych . Najlepsze warunki do zdjęć krajobrazowych przyniósł styczeń, luty gdzie miałem wspaniałe plenery na Radziejowej oraz Pilsku. Latem odwiedziłem Bieszczady i nie na darmo – warunki od burz, ulew po mega widoczność i morze mgieł. Również jesień – w tym roku bardzo owocna, gdzie wreszcie udało mi się uwiecznić złote kolory w Krakowie. Październik to także niezapomniany wypad w Pieniny, a w listopadzie cudne widoki z Gorców na Tatry. Wybrałem 79 zdjęć z przeszło 65 różnych okazji (w tym było też sporo sesji ślubnych, reportażowych czy reklamowych).
Jesteś zainteresowany kupnem zdjęć? Chcesz ozdobić nimi swój pokój, salon czy biuro?
Zapraszam do kontaktu ze mną pod adresem kubawierzchowski@gmail.com oraz tel: 531273098
Wybierzemy zdjęcia, format (bardzo polecam 60x40cm), rodzaj papieru. Cena zdjęć jest naprawdę atrakcyjna:) Współpracuję z najlepszą drukarnią w Krakowie, która jest specjalistą w przygotowaniu np. wystaw fotograficznych.

